For at vi skal kunne behandle din garanti søknad på best mulig måte må punktene under følges


For at vi skal behandle din Søknad:

Søknaden behandles ikke ved:

  • Alltid merk søknader/ Faktura/ deler med PRODUSKJONSNUMMER

  • Dersom forespørselen gjelder arbeid skal dette dokumenteres

    med bilder som sendes til garanti@ntm.no

  • Bilder skal tas Før - Under - Etter utført arbeid

  • Faktura skal ha timedebitering, Faktura med totalsum for arbeid

    Blir ikke behandlet!

  • Faktura/Returdeler må bli tilsendt senest 14 dager etter utført arbeid.

  • Søknaden må inneholde driftstimer.

  • Klipte ledninger.

  • Tilgrisede deler.

  • Uten retur av utskiftede deler innen 14 dager.

  • Deler/søknader/faktura uten produksjonsnummer.

  • Proformafaktura behandles ikke.

  • Søknad uten driftstimer.

  • Hydraulikkolje dekkes ikke på garanti.

  • Feilsøking over 1 time, dekkes ikke uten å ha kontaktet oss først.

Fra og med 1.7/2023 skal alle garanti/reklamasjon søknader sendes inn her.